2016年2月21日 星期日

For my sister Chun-Mei 君梅! The Power of the Cross of Christ (self-denial, book of Micah following God and Christ humbly all our lives long) and in the Power of the Blood of the Lamb of God that Redeems us from the grip of sin's curse and from Hell!

祢比這一切更美麗

You Are More Beautiful Than These

珍珠門, 碧玉牆, 新天和新地

疾苦悲痛都成為過去
但祢的傷痕仍在, 永遠為印記-
捨命大愛有誰能忘記!

生命河, 玻璃海, 明亮如水晶

歷代眾聖徒無一缺席
身穿白衣歌頌祢新造的奇蹟-
救贖大恩有誰能忘記!

誰能忘記祢為愛降卑到底

誰能忘記祢寶血奇妙能力
至高的君王, 曾被殺的羔羊
祢比這一切更美麗!
Gates of pearl, walls of jewel, heav'n and earth made new, 
Death and pain and mourning passed away- 
But Your marks of suffering evermore shall stay; 
Such a selfless love who can forget
Sea of glass, stream of life, crystalline and clear, 
Saints in white from every time and race 
Praise Your name and wonder at Your renewing grace; 
Such redeeming grace who can forget? 

None can forget Your humbling act of love!
 None can forget the power of Your blood! Age to age You reign, the Lamb 
Who once was slain, You are more beautiful than these. 
(間奏)
生命河, 玻璃海, 明亮如水晶

歷代眾聖徒無一缺席
身穿白衣歌頌祢新造的奇蹟-
救贖大恩有誰能忘記!

誰能忘記祢為愛降卑到底

誰能忘記祢寶血奇妙能力
至高的君王, 曾被殺的羔羊
祢比這一切更美麗!

天上的美景不能與祢相比

浩瀚的宇宙彰顯祢的能力
惟以無窮的年日來認識祢!

誰能忘記祢為愛降卑到底

誰能忘記祢寶血奇妙能力
至高的君王, 曾被殺的羔羊
祢比這一切更美麗!
The coming kingdom's sights to You cannot compare! 
The universe, though great, Your greater might declares! 
Knowing Your depths takes more time than time can bear! 


22FEB2016 Daniel 但 以 理 書 12:10-13 必 有 許 多 人 使 自 己 清 淨 潔 白 , 且 被 熬 煉 ; 但 惡 人 仍 必 行 惡 , 一 切 惡 人 都 不 明 白 , 惟 獨 智 慧 人 能 明 白 。 11從 除 掉 常 獻 的 燔 祭 , 並 設 立 那 行 毀 壞 可 憎 之 物 的 時 候 , 必 有 一 千 二 百 九 十 日 。 12等 到 一 千 三 百 三 十 五 日 的 , 那 人 便 為 有 福 。 13你 且 去 等 候 結 局 , 因 為 你 必 安 歇 。 到 了 末 期 , 你 必 起 來 , 享 受 你 的 福 分 。“Many will be purged, purified and refined, but the wicked will act wickedly; and none of the wicked will understand, but those who have insight will understand. 11“From the time that the regular sacrifice is abolished and the abomination of desolation is set up, there will be 1,290 days. 12“How blessed is he who keeps waiting and attains to the 1,335 days! 13“But as for you, go your way to the end; then you will enter into rest and rise again for your allotted portion at the end of the age.” 




The final battle in the endtimes ... the Apocalypse (is coming) ... 啟示錄最後一戰! 誓死最後一戰, 抗戰撒旦魔鬼在這個世界上的(企圖)政權!
仙女曾對矮人主角Frodo,
This task was appointed to you.
If you don't find a way, ... no one will.




"我跟你說過,在他們殺害滅絕我們同族的時候,我沒有傷害任何人,我沒有對不起任何人,但我現在知道我錯了。我一直對不起一個人,那就是我自己。 我要謝謝你,當你的刀刺進我袍子的時候,你讓我明白了,死沒有我想像的那麼可怕。 穿上它(鮮花盔甲),我的朋友,去向倾城(族人)證明,你才是她()該愛的那個人!"

"我跟你說過,在他們殺害滅絕我們同族的時候,我沒有傷害任何人,我沒有對不起任何人,但我現在知道我錯了。我一職對不起一個人,那就是我自己。 我要謝謝你,當你的刀刺進我袍子的時候,你讓我明白了,死沒有我想像的那麼可怕。 穿上它(鮮花盔甲),我的朋友,去向傾城(族人)證明,你才是她()該愛的那個人!"





King Theoden's Battle Speech 是自知歷史命運, 自知份位與局限的一場感人開戰將軍訓詞! ... 僅以此開戰訓詞, 紀念我大妹在天之靈! ... 這不會第一次, 更不會是最後一次! 為正義,為光明,為著上帝的義得以行在地上,如同行在天上,為了上帝的公義而戰!
King Theoden's Battle Speech 是自知歷史命運, 自知份位與局限的一場感人開戰將軍訓詞
... 僅以此開戰訓詞, 紀念我大妹在天之靈! ... 這不會第一次, 更不會是最後一次! 為正義,為光明,
為著上帝的義得以行在地上,如同行在天上,為了上帝的公義而戰!



Battle for Minas Tirith - Planet Hell



20151113 星期五 http://homer2797.blogspot.com/2015/11/1-corinthians-926-therefore-i-run-in.html 我那念台大社會系出來的認真優秀二妹最近罵我說,我幹嘛活著這麼痛苦?我回答她說我為耶穌十字架而活,她更生氣,罵我神經病/精神有毛病 ... 她代表的是全世界在世界新秩序馬克思主義共產黨政權底下的產物 ... 她也代表台大的強勢(大聲公/沒有意義的念經擴音器) ... 曾經,我被她所代表的勢力輕易地打壓下去ㄉㄧㄤㄇ ㄉㄧㄤㄇ ... 但今天這部自錄影片 卻把我二妹的蠢全部完全輕易給推翻掉,打敗下去了! (1 Corinthians 9:26 Therefore I run in such a way, as not without aim; I box in such a way, as not beating the air;

為了愛, 二妹 - 為了愛! 人生無愛 那才是活著不再有任何意義!
上帝就是那大愛! ;-)



Therefore I run in such a way, as not without aim; 
I box in such a way, as not beating the air
(若還沒看到下列最新自錄影片, 請稍待半小時 表示還在上傳中
... 上傳&影像處理已完畢! 可以看觀賞了)


Hebrews 希伯來書 12:6-13

6



7  8  9  10 使  11



12  13 使



2 Timothy 1:7-9 Patience in Persecution 為義遭受到逼迫時要忍耐度過
7For God has not given us a spirit of timidity, but of power and love and discipline. 8Therefore do not be ashamed of the testimony of our Lord or of me His prisoner, but join with me in suffering for the gospel according to the power of God,  9who has saved us and called us with a holy calling, not according to our works, but according to His own purpose and grace which was granted us in Christ Jesus from all eternity,



2 Corinthians 12:9- Paul's Thorn and God's Grace 使徒保羅的身中刺與上帝的恩典
9And He has said to me, "My grace is sufficient for you, for power is perfected in weakness." Most gladly, therefore, I will rather boast about my weaknesses, so that the power of Christ may dwell in me. 10Therefore I am well content with weaknesses, with insults, with distresses, with persecutions, with difficulties, for Christ's sake; for when I am weak, then I am strong. 

2 Timothy  2:3-5 Grace and Perseverance 恩典與忍耐 .3Suffer hardship with me, as a good soldier of Christ Jesus.   4No soldier in active service entangles himself in the affairs of everyday life, so that he may please the one who enlisted him as a soldier.   5Also if anyone competes as an athlete, he does not win the prize unless he competes according to the rules. 

===============================================================


沒有留言:

張貼留言