2015年12月2日 星期三

"其他的" = 比如徐欣如警務員, 呂宜靜豬八戒That Cow who is like Israeli's top Military General's daughter Ronnit Kessel accusing me of (sexually) harassing her all the time or a lot of times (其實她的"靜"字是金自旁,但我只會注音輸入,找不到), etc.


"其他的" = 比如徐欣如警務員, 呂宜靜豬八戒That Cow who is like Israeli's top Military General's daughter Ronnit Kessel accusing me of (sexually) harassing her all the time or a lot of times (其實她的"靜"字是金自旁,但我只會注音輸入,找不到), etc.

三八喔 我還應該要告 Ronnit Kessel 性侵害哩溜! 三八! 我現在的公司撒謊的原著民員工是腦殘反證人 哇哈^N (這個原住民是跟警政界長期的黑道兄弟,a.k.a.組織犯罪幫派)

最近又在恐嚇前資深年輕男員工 在我面前人身安危恐嚇說"再不還錢他(該員工)就會(全家)死人!"

沒有留言:

張貼留言