2014年11月19日 星期三

加拉太書Gl6:14 May I never boast, except in the Cross (Crucifix) of Christ, through which the world has been crucified to me, and I to the world. 但 我 斷 不 以 別 的 誇 口 , 只 誇 我 們 主 耶 穌 基 督 的 十 字 架 ; 因 這 十 字 架 , 就 我 而 論 , 世 界 已 經 釘 在 十 字 架 上 ; 就 世 界 而 論 , 我 已 經 釘 在 十 字 架 上 。

加 拉 太 書 Galatians 6:14 May I never boast, except in the Cross (Crucifix) of Christ, through which the world has been crucified to me, and I to the world. 但 我 斷 不 以 別 的 誇 口 , 只 誇 我 們 主 耶 穌 基 督 的 十 字 架 ; 因 這 十 字 架 , 就 我 而 論 , 世 界 已 經 釘 在 十 字 架 上 ; 就 世 界 而 論 , 我 已 經 釘 在 十 字 架 上 。
http://youtu.be/_9oIJUK8QLA

沒有留言:

張貼留言