2014年5月31日 星期六

知識水準低落的台灣客家Hakka黛比警員 妳若再不看我的部落格的話 那我就在近期間內會對妳寄發法律"存證信函"了 遊戲開始了 妳不想跟我私底下道個歉(我又不會對妳錄音)"認罪協商"一下? :-d Either way, just as God will have His way in this world, so also I will have my sister's vengeance upon your head yet ...

知識水準低落的台灣客家Hakka黛比警員若還是故意給我寫個"查無此人"惡意躲避 這就會成為我在法庭上有利的證據 證實黛筆警員畏罪, 逃避罪責

Proverbs 箴 言 11:21-23 A False Balance is an Abomination 惡 人 雖 然 連 手 , 必 不 免 受 罰 ; 義 人 的 後 裔 必 得 拯 救 。 Assuredly, the evil man will not go unpunished, But the descendants of the righteous will be delivered. 22婦 女 美 貌 而 無 見 識 , 如 同 金 環 帶 在 豬 鼻 上 。 22As a ring of gold in a swine's snout So is a beautiful woman who lacks discretion.  23義 人 的 心 願 盡 得 好 處 ; 惡 人 的 指 望 致 干 忿 怒 。 23The desire of the righteous is only good, But the expectation of the wicked is wrath.…

沒有留言:

張貼留言