2014年3月24日 星期一

所有一切騷擾我,虐待我,凌虐我的動機與目的 都是想要把我抓去當性奴隸 做台灣小女人 給台灣男性生小孩,傳衍子嗣後代 我大妹程君梅被騙給台灣人這麼做了 我程竹梅可沒這麼好騙 哇哈^5 除了這個主題之外 所有關於我和我大妹的案件沒有別的主題 這些涉案的台灣人以及官員口中沒有其他把柄 這一切都關於性 也就是侵占性自主權

所有一切騷擾我,虐待我,凌虐我的動機與目的 都是想要把我抓去當性奴隸 做台灣小女人 給台灣男性生小孩,傳衍子嗣後代 我大妹程君梅被騙給台灣人這麼做了 我程竹梅可沒這麼好騙 哇哈^5 除了這個主題之外 所有關於我和我大妹的案件沒有別的主題 這些涉案的台灣人以及官員口中沒有其他把柄 這一切都關於性 也就是侵占性自主權

這是企圖侵略侵占,騷擾某國國界的時候第一本能的攻擊方式: 就是掏出小老二弟來威脅人家要跟人家混雜種 把人家民族國家的種給混種成你自己的種  五胡辱華/五胡亂華 創立元朝的蒙古王成吉思汗 滿清政權 豈不都是如此?

這很明顯的 台灣人想要侵占中國大陸人的入侵方法 正就是Abuse of Power, Abuse of Freedom 濫權 奴役中國人 http://youtu.be/RNR2u237umo

除了這主題以外 這些涉案相關的台灣人以及台灣官員沒有任何對我或程君梅的把柄可言! You have nothing on us. The only thing that has you guys coming after us, is sexual in nature - a.k.a. completely obviously blatantly completely all sexual harassment.

But the Bible says that Jesus Christ came into this world to advance the kingdom of God. Since because Taiwanese kingdom is always contrary to God's kingdom, Taiwanese's kingdom will always fail. Taiwanese kingdom has always failed in the course of history in old testament times/standards, let alone now that Jesus Christ has released even greater judgment against these Taiwanese!

沒有留言:

張貼留言