2014年2月23日 星期日

我惶恐顫慄在祢十架赦罪救贖極大恩典底下 I Stand Amazed

http://youtu.be/Hj_KHtHVHB0  我惶恐顫慄在祢十架赦罪救贖極大恩典底下 I Stand Amazed (詞曲 Song, Lyrics written by Dennis Jernigan)

I see the star that you have made
I know You call them each by name

To think Father God who heaven displays
Is thinking of me in intimate ways

Chorus:
I stand amazed in all of your glory
That You would die for me I stand amazed

I stand amazed in all of Your glory
True love's sweetest story -  I stand amazed

I see the nails piercing Your skin
My wicked heart driving them in

I see the spear piercing Your side
And I see the lamb for me crucified
祢令我滿心驚嘆
愛護是永不變
無論罪債那樣沉重
主施恩給我赦免

令我多麼驚嘆,
真的奧妙!
祢永遠是我詩歌
多麼驚嘆,
真的奧妙!
救主犧牲愛著我

客園裡我主禱告
順服神的旨意
流下汗血極其難過
主憂傷只因愛我

滿載了我罪惡傷痛
祢自願獨個擔上
往加略山受盡磨折
鐵釘穿祂手更痛

祢已戰勝罪惡黑暗
盼望共祢相見
盡現大愛救贖榮美
要將這一生相獻

Scriptural Reference:
"Praise be to the Lord, for he showed his wonderful love to me when I was in a besieged city." Psalm 31:20
 
 

沒有留言:

張貼留言